Thursday, 28 February 2013

special write 4 my love

28 FEBRUARI 2013

Dah sebulan lebih kan aku x menaip n meluahkan isi hati ku disini...tw x semalam aku kuar ngn si dia...tp yg sedihnya dye bg tahu dye kena kerja di sarawak..5 tahun kowt dok sana....pilu ja hati dengar..tp x pe la.nk wt mcm mna kan dah keja...sedih pun sedih la...x kan x bagi dye p kerja sbb aku sedih je...ish x payah mengada sgt la...!!!!! hello...aku nie dah 23 tahun ok...bkn 2 tahun yg nk kena xpaham situasi....tp law difikir2kan balik elok jugak la dye keja jauh pun kan..leh la rasa mcm mna perasaan rindu 2 hadir n yang penting cepat la kami kawin kan...hahaha......gatalnyer...ank sapa la nie kan....ish2....haaa....balik pada cerita semlm, kami p tgk wayang...asalnya nk p taman ular kat perlis. tp disebabkan kami x tau jalan, maka kami p la menghabiskan masa tawaf jitra mall 2.....tgk wayang plak cerita yg tah apa2 je...wt ugi doit je...nyampah tol aku.,..pas kami tgk cerita wayang 2 kan, masa dalam perlajanan kami bual pnjang sal dye nk kena p SARAWAK 2....sayu ja hati ku...tp cover la bro...xkan aku nk tnjuk...stg dye ta aku plak lebih2...haha....apa pun sayang, jaga la diri awk kat tempat org 2 ye...jgn lupa solat n jgn lupa diri...xkire dimana awk berada, insyaAllah doa n ingatan sya sentiasa bersama awk....what ever happen, i still love u n i hope u will never forget me.......




















plezz take care of yourself....i'm waiting u here dear......forever n ever my love is only for u...insyaAllah.......