Monday, 27 May 2013

uucakkk....

haiii....
lama x update blog aku nie...sebenernya aku dah update,...tp disebabkan masalah liner internit yang mcm apa2 nie sume hilang...sakit atie aku dengan line tenet nie...
sabarrr jela...apa nak buat..kita guna yang orang kan...
ala sem nie ja aku guna yang hmpa...sem depan aku bawak tenet aku sndri...
leh kena darah tinggi lau  line selalu mcm nie....haishhh STRESSS.....

sebenarnya aku nak cita yang aku sibuk sgt sejak 2 menjak nie...
x tau la...mcm nak gila asa...astafirullah hal azimm...napa la aku cakp mcm 2...
nie kan ujian sebagai seorang pelajar....
tp bukan nak kata la...mang betoi2 mncabar la..aku x dapat bayang sem depan mcm mna....
tp insyaAllah....selagi Allah n orang2 tersayang disisi... pasti hari2 yang dilalui akan lebih mudah dan senang...
insyaAllah kejayaan menanti....

aminn.,.....

k r nak sambung tgk running man sat...malm nie dinner plak....hehe....
off dlu na...bubbyee....
muuaahhhhh






xoxo...PUBLISH...!!!!!

Monday, 6 May 2013

saat yang dinanti telah tiba

tepat pukul 12.00 tengah hari aku telah tamatkan masa menunggu ku....
tunggu sapa????
of course la tunggu abg aku...hehe
tp tu pun puas jugak la nak jumpa....
balik 3hb lag...tp 4hb baru jumpa...
penat katanya...tidoo ja sepanjang hari...
aku plak sakit hati sebab mesej pa pun x...ingtkan kan balik-balik kampung terus lupa aku..
rupa-rupanya dia tido..sebab sakit kepala...
x pasal-pasal dye kena marah ngan aku...
dye bawak aku kuar ari 2..
kami kuar dalam pukul 12.30 dah..
p ronda-ronda alor setar...bukan ronda-ronda KL yee...
heeeeee....
kat atas keta 2 dye bagi aku hadiah dari serawak....
cantik.....
aku suka sangat walaupun hadiah tu x seberapa...
aku x nakk pun hadiahh 2..aku cuma nak dye ja...
tp dah orang bagi kan..x kan nak tolak...
sapuuu ja la....heeeeeeee 

gelang 2 la yang abang aku kasi....
********************

lepas tu..kami p makan piza hut....
slalu menu kami kfc ja...
kali nie mimpi pa x tau ajak aku makan pizza..
jemu dahh kot...
mana tak nya...
asal keluar ka kfc...asal keluar ja kfc....
aku pun nek jemu...
tp aku malas nak cakap..
lau aku gtw aku jemu dye minta aku gtw nak makan pa..
sedangkan aku pun x tau nak makan pa...
aku cuma nak habis kan masa dengan dia ja...
makan 2 nanti-nanti pun boleh....
kihkihkihkih...
time menunggu piza sampai 2 sempat la aku snap beberapa keping gambar dye...
snap gambar curi ja...
lau dye tau..mampos aku kena...
abang aku 2 pemalu sikit bab gambar-gambar nie...






********************

dan nie hasil pujukkan aku untuk bergambar...
puas nak pujukkk...
nie la hasilnya....










kami pose dalam keta ja...x sempat nak singgah mana...
konvoi PRU13 menJEMkan jalan...

xoxo....PUBLISH.....!!!!!!!!