Monday 27 May 2013

uucakkk....

haiii....
lama x update blog aku nie...sebenernya aku dah update,...tp disebabkan masalah liner internit yang mcm apa2 nie sume hilang...sakit atie aku dengan line tenet nie...
sabarrr jela...apa nak buat..kita guna yang orang kan...
ala sem nie ja aku guna yang hmpa...sem depan aku bawak tenet aku sndri...
leh kena darah tinggi lau  line selalu mcm nie....haishhh STRESSS.....

sebenarnya aku nak cita yang aku sibuk sgt sejak 2 menjak nie...
x tau la...mcm nak gila asa...astafirullah hal azimm...napa la aku cakp mcm 2...
nie kan ujian sebagai seorang pelajar....
tp bukan nak kata la...mang betoi2 mncabar la..aku x dapat bayang sem depan mcm mna....
tp insyaAllah....selagi Allah n orang2 tersayang disisi... pasti hari2 yang dilalui akan lebih mudah dan senang...
insyaAllah kejayaan menanti....

aminn.,.....

k r nak sambung tgk running man sat...malm nie dinner plak....hehe....
off dlu na...bubbyee....
muuaahhhhh






xoxo...PUBLISH...!!!!!

No comments:

Post a Comment