Monday 6 January 2014

hari terakhir bergelar pelajar...






assalammualaikum...
hari ini merupakan haru terakhir aku bergelar pelajar
BACHELOR OF MANAGEMENT OF TECHNOLOGY with HONOUR
di UNIVERSITI UTARA MALAYSIA...
selama 3 tahun setengah memerah keringat, memerah otak, memerah usaha...
akhirnya 3 tahun 6 bulan telah berlalu..
kini hanya tinggal lagi 6 bulan sebelum aku bergelar GRADUAN UUM...
sungguh cepat masa berlalu..
terasa baru semalam menjejakkan kaki ke sini...
dan kini aku telah pun tiba di penghujungnya...
untuk 6 bulan akan datang..
aku akan menjalani Latihan Industri sebagai pelengkap kepada IJAZAH ku ini...
saat itu bakal tiba dan sekali lagi aku akan merasai pengalaman dan suasana baru..
semoga dipermudahkan semuanya...
malam ini merupakan malam terakhir untuk aku berjuang habis-habisan 
untuk menempuh peperiksaan akhir di semester terakhir ini..
perasaan ku saat ini sangat sukar untuk ku ungkapkan..
hanya Allah yang mengetahui semuanya...






meniti hari-hari ter akhir di sini sangat memberikan seribu satu makna dan kenangan yang tidak mapu aku ungkapkan dengan kata-kata...

selamat tinggal sahabat..selamat tinggal UUM..
semoga ukhuwah yang terjalin akan kekal hingga jasad dimamah bumi..
panjang umur kita berjumpa lagi... 
salam sayang, salam perpisahan...

No comments:

Post a Comment