Sunday, 2 December 2012

first writing

2 DECEMBER 2012
aku berjaya mengedit semula blog ini untuk menjadi blog peribadi aku..kononnya diari aku la..
emm penat jugak la nk edit nie..sbb dah lama tinggal kan..so agak pening la tok tmbah n remove gadget2 dalam nie..
okk...sebagai pembukaan blog aku niee..
aku nk ceritakan sebenarnya hari ini aku sakit hati sangt dengan sorang minah nie..
buat kerja main2 betul..
dh tau masa x cukup leh lagi nk main n kalau x nyusahkan orng xpe la jugakk.nir nyusah kan org..
haishhh...
x baik kan ckp mcm 2 emm tp nk wt mcm mna...hati terlalu sakit kot dengan perangai dye...
tp kira aku nie baik hati jugak la kan sebab walau pun dye dh sakitkan hati aku.. tp aku leh still tlg dye..
mklum lah kata mak "tlg orng 2 satu amalan yg mulia"
emmm alamak..tgh2 syok2 luah perasaan nie tetiba plak perot aku berdentum dentam..oppsss...!!!!
betoll la dari pagi lagi aku x mkn..ehh..jap2 bkn ke aku mkn pg td..emmmm...
aku cumak mkn roti canai je la...mna la cukup kan..almaklum la perot besar..hehe...tp besar sikit je x la besar banyak pun..=)
emm jom la g isi perott jap..
jab lagi nk smbung len la...bnyak lagi aku nk luah nie rasa x puas hati...kihkihkih..
tetiba ngada plakk..
tpi bia la..kan aku ngada ngn manusia punn kan...hohoho..
assalammualaikum.. ^_^

No comments:

Post a Comment