Sunday 23 December 2012

memories in our frendship

23 DECEMBER 2012

assalammualaikum...huuhh..penat btoll la kan?? 3 hari kat kampung halaman memang penat TETAPI sangat seronok woooo...nk tw x...aku cadang nk balik 20hb petang..tp pkwe aku plak kena g perak..so terpaksalah ikot dye balik 19hb malam 2...tp x rugi punn sbb x dak istilah rugi lw balikk nie...haha...pda 20hb 2 aku dapt la ikot mak aku balik kampung nk jumpa dengan si comel nie...nama dye INAS BALKIS....muka dye..perhhhh comel kot mcm nak korea...tp no wonderlah muka dye mcm korea sbb mak dye memang minat cita korea pun sehinggakan sanggop hbs doi2 beratos-ratos untuk beli CD korea....nie ank si comel 2....kiut miut kan muka dye....
nie la INAS BALKIS.....hehehe..lam gmbar comell glerr lw real lg laaa coooooommmmmmmmmeeeeelllllllll....

pada 21hb ari 2 plak pertama kali abah aku izin aku kuar hang out ngn kwn2 seumur idop aku..haha...tp abah aku bg 2 pun cm x ikhlas jekk sbb dye risau ank kesayangan dye nie kuar....haha....aku kuar ngn 3 orang sahabat aku time kolah dlu2...konon2 mcm jejak kasih la nie.,,,,jejak kasihh la sgt...!!!!kami p jln2 kot shoping mall kt sp 2 yg baru buka....amanjaya mall atau pun C Mart....kami dan lg kot post ngn upin n ipin.hehe..lucu tw..mcm budak kami pnya  excited..kihkih..pas 2 kan..kami p PANTAI MERDEKA...best kowt...tmbah2 aku x penah p g nie...terasa sgt la keseronokkan 2..haha...nma ja dok kedah tp pantai merdeka pun x penah p...ape la nk jd....kihkih...wt malu je lw orng tw kan kan...








pas 2 kan pada malm hari tersebot...kwan kami telah selamat diijabkabulkan....wahhh kami yang bahagia sgt2 dengan pekahwinan dia 2...taniah wat ROSMARIA dan DANIAL
pada keesokkannya.....kami beramai2 memeriahkan majlis resepsi pasangan ini dengan meriahnya...haha....





No comments:

Post a Comment