Tuesday 4 December 2012

new experiance

4 DECEMBER 2012helo helo helo...!!!!!!hari ni merupakan hari yang paling indah dalam hidup ku..pengalaman yang dilalui bersama rakan2 hari ini akan disimpan dalam sanubari yang paling dalam...dalam ke..????hahahahatau x..tak pernah jadi dalam hidup, minyak keta habis tengah jalan..2 kali plak tu..aduhh.,..!!!aku rasa malu n penat sangat..penat nape taw??penat mengunggu..hehe...n apa yg malu plak 2 bila keta kami ditunda oleh keta plus peronda smpai ke shell..n bila sampai shell..sume orng tgkk kami n gelakkan kami..siap perli lagi tu..huhhhh....sabarr je la kan..pas 2 mlm nie lagi selaki sejarah dicipta...sejarah yang membuat aku memikul 1 tanggungjawab yang leh dikatakan agak besar gk la....nk tau x..????aku dilantik sebagai TIMBALAN PENGARAH tok persatuan..seronok 2 memang la seronok kan..tp tanggungjwb yang digalas 2 agak besar la tmbah2 aku plak dh dihujung2 sem kan...tapi disebabkan kepercayaab yang telah diberikan oleh rakan2 sekalian..InsyaAllah aku akan cuba jalankan tanggungjawab yang sebaikknya n penuh amanah...hope yang lain akan bantu n sokongan anda sume sangat diperlukan.....harapan besar n tanggungjawab besar yang bakal menanti...harap sumenya berjalan lancar...tabahlah wahai jiwaku untuk cabaran besar yang menanti.....go go caiyokk....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment