Monday, 1 April 2013

cutii time......

hai cayang2 sume....

hari ni merupakan hari paling bahagia dalam hidup aku....
sbb apa??? nak tw ka??
sbbbbb.........................................

aku dpt cuti seminggu...kahkahkah......
mcm budak2 bru dpt cekelat ja.....

tp ada aku kesah??
jnji aku bahagia.....hari nie jugak adalah hari yang 
memeningkan kepala aku...
huuhhh....sebelum balik da ja keja yang masukk...
tp x pa..bak kata pepatah
susah-susah dahulu, senang-senang kemudian....
aku dah susah sebelum cuti...so time cuti aku nak senang lenang
tanpa ada perkataan ASSIGMENT, KUIZ, METING, or what else...
DERINGAN TELEFON untuk keja pun aku akn reject...
tp DERINGAN TELEFON dari BUAH HATI mesti x reject punya...
rinduu siott.....#mula dah kegatalan aku nie...#
tp aku gatal pun dalam nie jee....luar aku nie lw korng nk tau, punyalah
pemalu....sampai kalah gadis melayu yang kat dalam tb 2...kahkahkah
betul....x tipuu ahh....

***********************************

rindu kat mereka-mereka ini dah x tertanggung...
so apa lagi balikkkkkk la citanyaaa.....

comel sgt la wt muka cm 2....hehe

nie orng2 tersayang.....x lengkap g famili aku nie....
lagi 2 orng aku x de gmbr depa....
nie abah aku, nie jugak wali aku...
abahhh...!!!! nak kawinnnn.......

jom2...balik dulu...doa perjalan cek noh....semoge selamat pergi dan kembali.....

XOXO......PUBLISH..!!!!!!

No comments:

Post a Comment