Tuesday 16 April 2013

penangan exam+assgment+kuiz=malasss....!!!!!!!!!!!!!!!

arrgghhhhhhhhhhhhhhhhhhhh......!!!!!!
kenapakah, mengapakah selepas cuti seminggu "mood" stdy aku hilang terus niehh????
tlonggg la..aku merayu kembalikan "mood" stdy aku....
aku ada test nie...plezzzz....!!!!!!
kasihanilah diriku ini....!!!!!!

*******************************

haaaaaaaaa....aku dengar-dengar kami akan diberikan cuti lagi...
bukan dengar je malah dah pasti pun kami akan mendapat cuti lagi...
kalau x silap aku hampir seminggu jugak la cuti 2...
haiiisshhhhhh.....!!!!!!
aku x tau apa yang aku rasa sekarang nie...
happy tu mesti ada...gila x happy....cutiii kot!!!!!
tp sedih pun ada...sbb lau cuti ja mesti "mood" study aku pun turut sama
cuti...dan yang paling menyedihkan "mood" stdy aku cuti leboh lama berbanding aku 
nie yang aku nak marah nie....!!!!!!

********************************

aktiviti apa aku nak buat lagi ekk cuti nie??? any idea???
aku lau cuti pun ada sangat pun aktiviti kat umah 2..paling x pun aku tgk tv or tido..
habis boring sangat aku ikot mak aku keluar..hehe..
anak mak la katakan kan.....
emm...objektif utama cuti ini tok mengundi...
sku daftar pun tidak so macam mana nak mengundi kan...
tp x pe...nama aku ada jugak...2 tandanya aku boleh mengundi la...
tp aku x tau nak pilih parti apa...aku bukan minat sangat politik-politik nie...
bagi aku politik semua sama ja..
x ada yang baik x ada yang buruk..
jika pemimpin dalam parti itu baik, maka baiklah parti itu..jika buruk pemimpin itu maka buruklah parti itu..
wahhh aku nie dah macam ahli polotik plak kan???ada gaya ka aku nie???
kihkkihkihkih..
sekarang susah nak pilih parti sebab banyak cerita yang keluar...
pemimpin parti nie mcm nie la...
pemimpin parti tu macam tu la....
entah yang mana satu betul yang mana satu salah..
hanya Allah yang tau...
lebih baik kita berdoa pada Allah agar semua selamat...

*********************************

emm....lepas cuti seminggu hari tu..
bilik aku makin sunyi...
tah apa la yang x kena aku pun x tw...
maybe masing-masing sibuk kot..
just think positive...
tp aku pun x kurang sibuknya...
dengan assgment la, midterm la, kuiz la, program la,
semua akan dilaksanakan selepas cuti nie....
aku apa lagi mcam lipas kudung la...
terbang sana, terbang sini...
hehe....
sibuk mana pun aku.. aku tetap akan update blog aku...
sebab dalam blog nie lah aku akan luah segala masalah aku, suka duka aku,
n macam-macam lagilah berkattan aku...

*************************************

dah lewat nie..jom2 stdy...
ari kamis nie aku perlu menduduki dua kuiz n submit 1 assgment...
jangan buang masa...
jommmmm........!!!!!!!!!!!


xoxo...PUBLISH....!!!!!

No comments:

Post a Comment