Thursday 18 April 2013

keserabutan melanda....

ya Allah, ya Tuhan ku...
kau kuatkan lah aku untuk mengharungi setiap ujian dan cubaan yang Kau berikan untukku..
kau tenangkan lah hatiku, lapangkan lah mindaku....
sesungguhnya aku lemah tanpa Mu, ya Allah.....

********************************

sejak kebelakangan ni aku rasa lemah sangat dengan semua masalah yang melanda ini....
dari masalah dalam kelas sehinggalah masalah dalam bilik....
penat otak aku fikir sebab n musabab untuk semua masalah nie...
sampai kadang aku x terpikir apakah nie semua berpunca daripada aku...
apa yang dah aku lakukan sehingga semua masalah nie muncul...
tp just think positif...
Tuhan sayangkan aku..
so dye uji aku agar aku lebih kuat untuk menempuh masa akan datang...
berhadapan dengan semua ini buat aku lebih takut untuk menghadapi dunia luar..

*************************************


No comments:

Post a Comment