Monday 18 March 2013

18 MAC 2013

hoihoihoi......
pening pala ari nie....lec tambah lg assgment..yg bg sblm nie pun x dan lagi nak puan encik lecturer woiii....mentang2 la dah dekat last2 sem nie kan.....eja semakin melimbun bak kata orng kedah....hehe....

walaupun kerja belambak, dan lagi aku dok mai update blog...pas 2 gaduh dok salahkan lecturer...baguihnya student....hehe.....

tp kan mcm mana nak wt keja, paperwork pun belambak nk kena wat....ishh dah la aku nie jenis x pndai nak bahagi masa...masa yang dok bahagi aku la nie..ka aku nk kena guna formula SAINS PENGURUSAN ha???optimumkan kerja n maksimum kan kepuasan???

entah apa2 la kan....haissshhh....tp aku sebenarnya x dak mod nk wt eja..sbb otak dok sarawak, jiwa dok umah, perasaan dok atas katil n badan dok sana sini...dia x tau nk ikot mana...cian kat badan aku...haha...
dahh la dulu...aku nak p wt assgment kesayangan aku 2..lw dok ngadap benda alah nie smpai 10 taun g pun x habis....haha...caucincau.... >_*
sejak bila aku tukar jantina????
kekeliruan yang teramat sangat 

No comments:

Post a Comment