Monday 25 March 2013

all about love =)

25 MAC 2013


Kadang2 kita ditipu tanpa kita sedari... semuanya kerana Cinta...

Kadang2 kita dipermainkan... semuanya kerana Cinta...

Kadang2 kita mudah memaafkan... semuanya kerana Cinta...

Kadang2 Kita kecewa... semuanya kerana Cinta...


semuanya kerana Cinta... Membuat kita lupa akan hakikat sebenar kehidupan bukan hanya semata2 cinta kepada sesama manusia...



Cinta sesama manusia biasanya membuat kita rasa putus asa, kecewa, terluka dengan sikap pasangan kita.....

Paksikan cinta kita kepada Allah Insyaallah kita akan bahagia selamanya.....






Manusia memang cepat berubah.Terutama sekali HATI. Tahu kenapa? Sebab kita tak pernah nak belajar bersyukur dan menghargai sesuatu yang kita dah ada...



aku kan tetap disisimu bila kau perlu.,
aku kan tetap disisimu bila kau rindu aku.,
aku kan tetap bersamamu bila kau perlu.,
aku kan tetap bersamamu bila kau rindu aku.,
ku tetap disisimu walaupun tiada jasadku disisimu.,
walau terbang jauh ku tetap disisimu.,
bila kita bersama rasa bagaikan raja.,
indahnya dunia ciptaan kita...





Jangan cuba COUPLE dengan perempuan yang ramai bekas teman lelaki. Mungkin awak orang yang seterusnya akan jadi bekas dia. Carefull sayang :')




Seorang teman bila berjauhan dia akan menanges kerana merindu & bila dekat dia akan menanges kerana takut terpisah .. Jika hari ini ia datang jangan biar dia berlalu pergi .. Jika esok dia bertandang jangan harap dia kembali lagi ..

#sesungguhnya yg INDAH itu PERTEMUAN , yg MANIS itu KEMESRAAN , yg PAHIT itu PERPISAHAN .. Dan yg tinggal hanyalah KENANGAN ==!


No comments:

Post a Comment