Monday, 18 March 2013

kesiannnn.....='(

nie kali kedua aku post tok hari ini.....  bukan apa..aku rasa sedih n kecian kat dye kat sana..
kuat kerja smpai kesihatan terjejas....mang la keja mcm 2 gaji 5k, 6k sebulan,,,,
tp risikonya???????

bukan aku x bagi dye keja 2 n bukan aku nak halang minat dye...tp aku x mau dye sakit...sapa x mau 'future husband' gaji mahal kan...tapi kalau gaji mahal n kesihatan tergadai nak buat apa???duit tinggi gunung jerai pun x guna kan...aku penah suarakan sal nie..tapi dye ckp dye cuma nk keja 5 or 6 tahun je sebelum dye bertugas sebagai tenaga pengajar dalam bidang yang dye minat 2....

emmm.....bila ingat balik, betol ka kata2 dye...4 tahun dye dok rumah tanpa bekerja selepas dye accident hari 2..nie la masa dye nak himpun duit kan????nak jamin masa depan..nak kawin lagi...hehe...dlm risau2 terselit jugak perangai gatai 2.......

nak tau ke kerja dye ape???lw tgk pun takot la....


nie la keja dye...WELDING....

sapa la yang x risau kan kalau tgk...dye amek kos nie dlu, x dak sapa pun tau even mak dye sndiri...
bila dye dah habs belajar baru mak dye tau kerja ank dye..
apa lagi mengucap pnjang la mak dye...tp dah minat ke arah 2...xdak sapa leh halang....

by the way sayang..just take care urself.....i'm very worried about u....love n miss u dear......


No comments:

Post a Comment