Tuesday, 5 March 2013

5 MARCH 2013


arrgghhhhhhh.........!!!!!!!!sakit betull hati ku ini......mang geram toii la...x hbs2 nk wt aku marah..x puas2 lg ke haa????nk tgk aku mati sebab marah kat ang ka?????marah pun masih syng lagi..nie yang pelik seorang pmpuan nie...bek laki 2 wt dye marah cm na pun dye tetap sayang......tp aku tetap marahh.....kalau aku x telefon td, aku x tw yang dye akan g kl mlm nie...kalau aku x tepon td aku x kan yg dye kuar ptg td...nape ha???susah sgt ke nk bg tau aku????aku kan dah tpopkan..bhong sgt la lw x taw ta tpop dah masukk.....kadang2 aku rasa mcm aku nie plak yg lebih2 amek tw sal dye...dye x penah nk bgtau aku sendiri.....aku x mintak ape pun dari dye...aku cuma nak dye hargai aku, aku cuma nak sikit masa dye tok tanya kan khabar aku, aku cuma nak sikit perhatian dari dia....susah sgt ke ape yg aku mntak nie?????


air mata menitis lagi demi orng yang disayangi


4 comments:

  1. lelaki kdg2 xkan tunjukkan ksh syg dia melalui kata2..tp melalui keprihatinan si dia..lebih baik dia tnjukkan cinta dgn prbuatan dr prkataan sbb prkataan kdg2 xboleh diprcayai..hahaha..

    ikhlas drpd DR.CHENTA..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha.....bekk dktor.....
      nasihat anda akn diikuti....hehe

      Delete
  2. hehe..apeeeee yg pentinggg..kita bhgia..ahaks

    ReplyDelete