Monday, 25 March 2013

kebersalahan menerkam diri

26 MAC 2013

x tau la sebab apa aku rasa bersalah sangat malam nie...asa mcm di pinggirkan ja....napa makin lama makin jadi gi ni???? sume orng yang aku percaya rupanya tak bapa nak boleh percaya...kenapa sume orng yang aku sayang, yang aku anggap sebagai sedara 2 la yang buat aku asa x selesa, rasa bersalah?????

kesalahan aku, cuma aku payah nak lupakan apa yang terjadi...aku senang nak maafkan tp sukar untuk melupakan...bukan aku minta semua ini, aku pun x mau jadi mcm nie...sebabnya aku dah x selesa bila benda, kenangan pahit tu berlegar2 dalam minda aku...tp aku x terdaya nak atasi sume ini....

x semua orang sempurna termasuk lah aku...even kalau dia baik mcm mana sekalipun, tetap dye penah lakukan dosa like mengumpat, mengutuk, berfikiran negatif terhadap orng lain...its normal because we are a human....totally HUMAN...!!!!!

aku sebenarnya rindukan zaman dulu...dimana semua masalah ini x datang....aku nak wt putar balik masa..tp apakan daya...putaran dunia bukan hak kita...kan??? so, mcm mana nie??entah kenapa malam nie aku rasa betol2 dipinggirkan ke aku yang pinggirkan diri aku??? mcm2 cerita aku dengar...bolehkan aku percaya or ada org yang sekadar ingin mengambil kesempatan di atas masalah yang sedia wujud???
better blame myself before blame another person.....!!!!

time2 macam nie la kena dekatkan diri dengan Allah S.W.T kan...sebab kalau kita kehilangan manusia, kita masih ada Allah.....ya Allah.....tolonglan tunjukkan apa yang benar dan apa yang salah...sesungguhnya aku lemah tanpa petunjuk dariMu......aku bukan sesiapa tanpa Mu...ya Allah...andai ini ujian yang kau berikan untukku, maka Kau berikanlah aku ketabahan dan kekuatan untuk aku mengharungi nya....


dan disaat macam ni jugak aku perlukan abang disisi....walaupun nasihat dye kadang2 x masok akal, tp bila fikir balik, betul apa yang dye buat....
"abang, balikk la cepat....orng ada bnyak benda nak kongsi....orng x kuat bang....walaupun orng kuat gelak...tp sebenarnya org x kuat....xdak sapa nak kongsi masalah orng.....orng asa sume orang x bolah dipercayai....!!!!!! balik la abg.....balikk la..... ='(
i really need u now....!!!!!!!"


this night its time for me to cry because i feel lonely+miss+sad=crying......waaa....waaaaaa......waaaaaaaaa........

2 comments:

  1. mcm abg hg p brperang kt lahad datu la plak..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha....xp perang ngn musuh...tp perang ngn duit...kira perang la 2.... =P

      Delete