Friday, 22 March 2013

x dak keja =}

23 MAC 2013

huuuhhhhhhhh....boring tahap gaban dah nie......x tqu nak buat ape taw ka....asa mcm nak balikk...tp mak aku plak xdak kalau balik...so aku amek keputusan x payah balikk.....jadi disebabkan atas keputusan aku 2 aku terpaksa menganggung sebab dan akibatnya....sebab x balik n akibatnya aku boring+bosan=sewell sebentar....sebentar je tw...bkn lama punn....hehe
disebabkan kebosanan n keboringan yang telah melanda diriku sejak semlm ni, aku telah melakukan satu aktivi yang boleh dikira matang juga la tp ada la sikit kebudak-budakkan 2...hehe...

first pic

second pic <3

we together

love

me n rumate

kenangan kat johol, nogori 9

rumate

aiiyooooo

mestilah aku kan....

nie la keja aku sepanjang sehari setengah nie....smpai kan baju yang aku rendam pun aku x p jemur lagi....punya khusyuk dok edit nie.....hehe...

k la nak g jemur baju dah nie.....t masam plak baju aku.....bubbyyeeee guyysss.... =)

No comments:

Post a Comment