Tuesday, 19 March 2013

muahhh.....love u more n more dear :-*

19 MAC 2013

yeaaaaaaaaa.....perkataan yang ku nantikan selama perkenalan kami keluar juga dari mulutnya ptg td...
Alhamdulillah....penantian ku bakal menjadi kenyataan....

gambaran cincin tunang kami
hehe....tgk kat ats 2..mesti dah tau kan perkataan pa yang aku mksudkan???
kawinn la....hehe....bahagianya...n x sabar tunggu saat kami disatukan nanti....tahun 2014 bakal mencipta sejarah dalam hidup ku...sejarah yang x dapat ku lupakan.....sebab pada tahun itu, aku akan tamat pengajian ku selama 4 tahun di UUM dan dalam tahun 2 juga aku bakal menjadi "PERMAISURI" kepada seorng insan yang telah mengharungi n menghabiskan zaman remaja nya bersamaku.....


pada tahun itu juga, terjalinlah satu ikatan yang akan mengikat cinta dan kasih sayang kami yang telah kami semai pada zaman sekolah lagi....sepanjang perkenalan itu, telah bermacam-macam cabaran dan dugaan yang kami tempuhi bersama...dari masalah belajar smpailah masalah keluarga, kami kongsi bersama...dan pabila saat keluarga ku menerima dugaan terbesar iaitu kehilangan orng yang sangat bermakna dalam hidup kami, si dia lah yang berada di sisi kami,,memberikan semangat tanpa jemu....kehilangan insan itu sangat menyedihkan dan kesedihan itu dirasakan sampai kehari ini....pejam celik pejam celik telah 5 tahun adik ku pergi mengadap Illahi.....saat kehilangan tu, rasa macam tercabut jantung aku....dye lah adik yang paling rapat dengan aku..dan aku x sempat cakap pun ngn dye...x sempat nak gtw yang aku syang dye sangat...
tp x pe la...Allah lebih sayangkan dye..dye pun dah lama menanggung kesakitan....
dan disaat itu lah si dia x pernah meninggal kan aku...aku sentiasa mendengar kata2 semngat dari dye.....

ehh...kenapa tetiba sedihh nie?????????
emmmmmm sebenarnya, aku terlampau rindukan adik manja aku 2...lama dah x dengar gelak tawa dye....lama dah x bercerita dengan dye...walaupun dye kecik lg, tp aku senang cerita2 dengan dye....
istimewa sangat dye di mata kami sekeluarga.....


sayang....aku x sabar menanti saat ini......saat ini termetrilah cinta kita....

buat Allahyarham Muhammad Hafiz bin Mohd Yusof..besemadilah adik disana....doakan hajat kak long n abg anuar dipermudahkan....saaaaaaaayyyyaaaaaaangggggggg adikkk......

No comments:

Post a Comment