Saturday 2 March 2013

so sad...='(

2 MARCH 2013

i'm really2 sad u know.....because on this monday, my lovely boy akan ke kuala lumpur..dan akan berlepas ke kuching sarawak pada hari rabu...yang buat aku sedih 2 sebab aku x leh jumpa dye esok isitu pada ari ahad sehari sebelum dye bertolak ke kuala lumpur...nk tau sebab apa kita orng x leh jmpa???ishh x kan aku nk gtw kot...tp x pela kan nie kan tok luahan hati...sebab nya si boboy aku 2 x cukup pitih bak kata orng kelantan, dont have enough money bak kata orng putih, n x cukup doit bak kata aku.,...haha...ish dalam sedih pun leh lagi aku gelak..ikhlas ke x sedih aku nie ha????opkoz la ikhlas.....tp kan aku lagi risau...sebabnya sekarang kan ada krisis kat sabah..aku takot melarat ke sarawak plak...tp x kan la kan...sebabnya, anggota pertahan iaitu polis dan tentera kan tengah kawal, so agak tipis la perkara nie akan merebak ke sarawak....insyaAllah sabah akan kembali aman n aku doakan kan anggota pahlawan kita kat sana selamat.....kembali kepada cerita my lovely td..aku nk bagi apa ek sebagai kenangan tok dye bawak g sana kononnya bila dye tgk hadiah yang aku bagi 2 dye akan ingt kat aku la...haha...mcm dak kecik plak asa..tp mcm mna nk bagi kalau x leh jumpa kan,ishh pening dah aku nie,.....x pa la syang....walaupun kita x dan jumpa sebelum sayang bertolak ke sarawak nie, tp saya akan sentiasa menunggu kepulangan mu....ewahh..pesanan mcm dye plak yg nk p berperang..kalau ya pun dye p berperang, bknnya dye tw aku aku pesan apa sbb dye x tw aku da blog..haha...tp x pe la...t bila dah kawin aku gtaw la sal blog nie...baru la romantik kan...hahaha..tp kan boy aku 2 bkn romantik pun...silap2 dye ta aku gedik g da la...huishhh maw aku penggal pala dye dok ta kat aku mcm 2....dh la dye x mw aku publish gmbar dye lam fb...


saya sayang awk.....





gambar nie gambar lama dah...tp memandangkan aku ngn dye x banyak gambar bersama, so terpaksalah aku edit gambar2 lama supaya nmpak baru..haha...cerdik x aku????boy aku nie x suka bergambat, katanya dye x handsome pun..bagi aku plak biar la x handsome pun jnji aku syg n leh bimbing aku kan...agpun lw x hndsome, x dak la orng len dok berebut ngan aku.......last but not least I LOVE U FOREVER N EVER

No comments:

Post a Comment